Бізден жиі сұралады
Қай уақытта жеткізесіздер?
Жеткізу 8:00-23:00 арасында 2 сағаттық интервалмен жүзеге асады
Жеткізу уақытын қалай өзгертеді?
Жеткізу уақытын байланыс орталығына хабарласу арқылы өзгерте аласыз. Мерзімді тек "Жиналуда" статусына дейін өзгертуге болады.
Жеткізу құны қанша?
Жеткізу құны 700 теңге, тауарлар сомасы 7000 теңгеден асса, тегін жеткіземіз.
Қай аудандарға жеткізесіздер?
Алматыдағы Саин - Әл-Фараби - Абай - Достық арасына жеткіземіз.
Курьер кешігіп жатыр. Не істей аламын?
Мәселені байланыс орталығына қоңырау шалу арқылы шеше аласыз.
Рәсімделген тапсырысты жеткізетін мекенжайды қалай өзгертеді?
Актуалды тапсырыс мекенжайын байланыс орталығына қоңырау шалып өзгертуге болады.
Курьер, оператор дөрекі сөйледі. Кімге шағымдансам болады?
Чатқа пікір жазуға немесе байланыс орталығына қоңырау шалуға болады.
Тапсырысты қалай өзгерте немесе одан бас тарта аламын?
Тапсырысты байланыс орталығына қоңырау шалу арқылы өзгертуге не одан бас тартуға болады.
Бас тартқан тапсырыстың ақшасы қашан қайтады?
Бас тартқаннан кейін қаражатты қайтару 1-7 күн аралығында жүзеге асады.
Қолма-қол төлей аламын ба?
Қазір қолма-қол төлеу мүмкіндігі жоқ, сіз тапсырыс ақысын тек банк картасының көмегімен онлайн төлей аласыз.
Тапсырыс құны неге өзгерді?
Тапсырыс құны өлшенетін тауарларға байланысты өзгеруі мүмкін. Тапсырыс құны өзгерсе хабарлама аласыз.
Шотымнан бірнеше рет ақша алынды. Не істеймін?
Байланыс орталығына жүгінуді сұраймыз.
Бонустар күйіп кете ме?
Кешбэк бонустардың жарамдылық мерзімі жоқ.
Сауда үшін кешбэк қашан және қандай мөлшерде беріледі?
1,5% кешбэк әр сауда үшін беріледі және баланста сақталады.
Кешбэк бонустарын барлық өнімдерге қолдануға бола ма?
Бонустарды алкоголь және ана сүтін алмастырғыштан басқа барлық өнімге қолдануға болады.
Қалай серіктес бола аламын?
Бізге өтінім жіберсеңіз болады, сізге хабарласамыз.